Tuesday, 28 July 2009

kenapa??

kenapa??
kamu tidak hilang lagi dari hati ini??

kenapa??
terkadang, aku masih rindukan kamu...

kenapa?
bayang mu masih tetap ku lihat??

kenapa??
hati ini tidak pernah betah membenci kamu..

kenapa??
aku tetap sayang kamu..
walau aku tahu kamu sudah dimiliki..

kenapa???

10 comments:

Anonymous said...

die mandram awk kot...
mandram die balik...syuh!!! syuh!! pg la dr hati shbt kesayangan aku fara neh...

filanastasia said...

ros : takde makna nya nak mandram2 neh.. alahai.. tu yg payah ngan ati kiter neh.. tak selari ngan otak.. buat hal dier jek, dah puas pujuk pun degil jugak si hati neh.. hahhaha

cham's said...

fila kita ada tiket percutian ke "alam yg lain". mau enggak??? hahaha diaorg tu yg sengal dan dlm kerugian tanpa cinta kita! positif bukan???

boboiz said...

kenapa lah kenapa nie tak habis habis..kenapa...?
mau banyakkan sabar..cari pengganti untuk hilangkan si dia

AIN-NAAZ said...

huhuhu kerana kamu selalu memikirkan dia... kamu patut layan dia sebagai kawan bukan sbg insan tersayang.. kerana dia TAK LAYAK untuk menerima kasih sayang kamu tuhhhhh

Joe Ismyl said...

Keseimbangan nafsu (kehendak), akal dan realiti beserta dengan kepasrahan dan serahan diri kepada Allah merupakan formula terbaik untuk masalah ini. Yakin dengan ketentuan yang maha esa yang terbaik.

Princess Liyana said...

alaaahai kak..btahannn!mgkin ada yg lebih baikkk menunggu...trust me sis!

zureen @ mama said...

Kena cepat cari pengantinya..biar cepat hilang dr hati..

yOnnA said...

yonna pon sedang mempersoalkan benda yang sama.

tapi,cuba utk meng-terapikan diri sendiri. dan percaya pada Allah, i'allah ada yang lagi baik pada beliau :)

As said...

thanks for the wish :)