Korea Autumn trip ^_^

Tuesday, 27 March 2012

lari ker??? tak larat

stress giler tahap dewa...
macam2 stress aku dapat sejak dua tiga minggu ni..
kalah PM yg perlu nak pk hal negara tuh...
padan ler tak layak nak jd PTD...

adeii...
since dah terlalu stress dan tup tup terbaca kosmo..
ramai plak yg fofular sebab lari dr rumah..
aku pun amek keputusan nak lari jugak..

lari la jugak..
tapi lari tak glamer sebab tak kuar kosmo..
hampeh dot com...

lari kejap la dr hiruk pikuk kehidupan...
ayat sangat tak leh blah...
lari tapi mak tau..
abang2 tau...
dan sangat terasa sengal sebab lari dua hari jek..
tak adventure sungguh..
muahahah

sebab hakikatnya tak larat la nak lari..
jauh dari mak dan keluarga yg tersayang...
giler ko.. dua hari tak makan asam pedas mak dah gigil lutut..
lagik nak lari ntah ke mana tanpa dapat rasa asam pedas mak..
memang tak sanggup der...
takpe la...
aku sanggup hadapi stress walaupun nak jadi giler...
walaupun ader org2 sekeliling yg nak sama giler sebab aku dok pot pet kat depa...
aku sanggup kan ajer la..
asalkan aku tak perlu rindu mak punya asam pedas..

so conclusion untuk lari, memang tak larat..

weee~~

2 comments:

Yana Ismail said...

akak lari 2 hari g mana?alaahai!

Encik Shino said...

dah dekat 3 bulan hilang ni.. huu