Monday, 8 September 2008

skali kena TAGGED daa..

TAG ini bertema "Marilah kita merapatkan silaturrahim dibulan Ramadhan"

the rule how to tag :-
Copy gambar kat bawah ni..
post kat blog kalian...
cari mangsa seramai 5 org..
tinggalkan pesanan...



ini adalah kali pertama diri ini di TAG..
memang tak paham aper benda ni..
tapi ikut jek la instruction yg Shino dah bg..
andai tersilap harap betulkan yer...

sempena bulan mulia ini..
mari la kita bersama-sama mengeratkan lagi perhubungan kita dgn Allah;
manusia dan alam sekeliling...
cintai bulan Ramadhan kali ini seperti ianya adalah ramadhan terakhir buat kita..
semoga ianya menjadi Ramadhan paling bererti...
paling berseri... yg akan menerangi kegelapan hati kita.. aminn

dan mangsa tag seterusnya adalah ;

1. Princess liyana
2. Annaheim
3. [ eclipse ]
4. Mr Ayares

oleh kerana mereka yg lain mempunyai schedule yg melampau...
untuk meluangkan masa mengupdate blog..
serta tidak akan sempat nak TAG mereka yg lain..
hanya 4 mangsa sahaja mampu diri ini bariskan...
(ingat nak letak nama Shino... tapi tak leh plak kan..)

so.. seperti jugak kata Shino...

"Sila jalankan tanggungjawab anda.. huhuhu"

5 comments:

shinO サイフル said...

eh diorg dh kena TAG dengan sy la..hehehe

annaheim said...

waa..sy kena tag lagi..tenkiu2..;p

filanastasia said...

shino : tak kira la.. org len tak leh nak layan TAG saya.. bz amat.. saya ingat nak tagged awak tau shino.. tapi saya tak kejam sgt aaa.. huhuhu

Princess Liyana said...

alaahai...tag mengetag memang lemah ckit kak..huhu:)

puasa tak ni?;p

filanastasia said...

princess liyana : akak pun tergezut bila Shino bg msg akak diTAG... tak pernah kena.. blur giler time tuh.. huhuhuh...

cuti² malaysia la yang.. huhuhu