Saturday, 22 August 2009

ramadhan ini..

salam teman dan sahabat..
yg tak kenal pun, salam untuk kalian..

just simple update..
nak wish kepada semua..
selamat ber'RAMADHAN'..
perbanyakkan amalan di bulan mulia ini..
nikmati sepenuhnya hingga hari kemenangan..
semoga segala amalan diterima oleh-NYA..

dan bagi aku....
sedih kerana ini ramadhan ke-7 tanpa ayah..
al-fatihah..
tetapi aku tahu beliau gembira waktu ini..
pulang la ayah jenguk anakmu ini..
walau begitu..
tetap gembira diberi peluang bertemu ramadhan..
selepas menginjak usia 28 tahun pd minggu lepas..
dan berpeluang menyambutnya bersama keluarga terchenta...

syukran...


9 comments:

farah aminuddin said...

selamat berbuka puasa kat fila. kt sini dah habis terawih dah :D

farah aminuddin said...

*kak

AiE bAhRi said...

salam ramdahan..semoga kita manfaatkan bulan yang penuh berkat ini..

Diya Kamaruzaman said...

Salam Ramadhan juge buat akak ^-^

Princess Liyana said...

Selamat bpuasa kak!;)jgn ponteng puasa tau..hihiihi

cham's said...

lama btul kita tak ketemu...masih manis bagai kurma. fila sihatkan?

zureen @ mama said...

Bersahur apa pagi ni>??

Walaupun insan yg tersayang sudah tiada disisi..doalah buat mereka disana sebagai tanda penganti diri...itulah tanda kita masih menyayangi..

AIN-NAAZ said...

walau kita tak dapat buka bersama... tapi kita selalu ingat mengingati kan kan

S h i n o said...

selamat berpuasa dan beribadat :)