Friday 11 February 2011

stress??? agak la..

stress ker fila??
selalu aku stress sebab banyak keja..
stress jugak la tak dapat nak nikmati waktu berehat..
stress sebab dah lama tak dapat 'me' time..
stress sebab lama amat tak g nengok wayang..

tapi 2 hari ni aku stress...
sebab kerja tak sebanyak sebelum ni..

giler?? aku giler??
stress sebab kurang kerja??
tak tipu beb...
seyes..
boleh la korang kategorikan aku..
giler kerja...
freak pun aku terima..
hahahahah

sebabnya aku dah terbiasa busy...
since balik dari sana..
ader masa mcm tak menang tangan..
kerja bagai nak apa..
balik umah, makan, mandi..
buat apa yg patut..
ucap selamat malam kat mak..
then TIDO...

dan oleh kerana aku tidak begitu busy sewaktu kerja...
dah dua malam..
aku bergolek..
berpusing sepuluh kali..
dari baring atas katil..
turun ke lantai...
naek semula..
tapi mata tak nak tido jugak..
memang sangat hampeh..
bila penat bergolek kat katil...
aku boleh turun dan nengok tv pulak...
padahal esok harus bangun pagi...
hampeh untuk kali kedua...

dan hari ni keadaan ok..
cuma tak busy tahap dewa..
yg memerlukan aku seperti kena histeria..
lari ke sana ke mari..
semoga aku dapat tido lena..
agar tak stress lagik..


No comments: