Monday 1 April 2013

menyirap la ek korang...

yuhuuu... korang pekabo?? 
sihat??
aku mcm ni la.. sihat n bertambah sihat...
tp alhamdulillah proses diet berjalan lancar..
walau sekejap tadi rasa nak mati kelaparan..
(kes try makan nasi herba poni yang tak berkanji itu)
hati jek yg kadang2 kesengalan..
but lately dah ok kot..
caranya aku jadi heartless..
yup eja H.E.A.R.T.L.E.S.S ya adik-adik...

budak2 ni macam menyirap jek dengan aku...
especially crew2 bangla..
sekarang aku dah malas nak jadi baik..
*budget ko baik sangat ke fila??*
sebab bila baik, dok kena amek kesempatan jek..
so last2.. aku buat bodo jek kalau depa ckp apa pun..
dan kalau aku nak sound..
tegak2 aku sound...
takde nak lapik2 dah..
but this way aku tak baper makan hati...
mungkin depa yang makan hati dan jantung cecah sambal belacan kot..
hahaha
ko hade??!!


well that's for now.. 
luahan rasa ala2 diva gitu.. 
*bluewwwkk*
sudah-sudah la fila.. weee

AJA AJA FIGHTING!!!
peace yo



No comments: