Monday 1 April 2013

the cousins..

tengah hujan plak.. 
plus lapar tahap dewa..
sementara nak tunggu masa hantar makcik cleaner balik...
moh ler kiter jengah peristiwa yang berlaku berbulan-bulan dahulu..
which i really wanna go back and did it all over again..
the day when the cousins strike.. lol
tak boleh blah kan ayat.. hehehe

time tu aku down sangat.. tahap dewa pun kalah..
stress ni dah sampai tahap bima sakti dah..
so my dearest cousin bagi cadangan supaya aku 'lari' dr umah dan keja...
sekejap la pun.. 
yang penting time tu hape pun tak peduli...
handphone pun 'on' sebab nak call Mak jek..
some more.. orang nak sponsor.. lol
then buat la aktiviti yg tak berapa nak ilmiah.. 
yang melibatkan memanjakan diri dan makan tak hengat.. hahaha

alhamdulillah.. it's really nice two days?? 
tak baper nak hengat la..
but it's something yg me'release'kan segala stress yang ada..
and i'm start fresh when i'm coming home..

thanx cousin Areza yg sanggup mendengar segala 'rant' sis..
I L.O.V.E Y.O.U M.U.C.H

now sila la enjoy the picture.. 
sure korang paham apa maksud aku manja diri n makan.. hehehhe


ni la cousin yang tahan kerenah aku
(ohh she's not only one.. dak chumel pun sama.. n jugak dak chumel punya kazen)
*tu nanti aku buat entry lain la ek*

oh oh baju yg dipakai tu pun tangkapan yg kami buat sebagai therapy.. muahahaha 


nengok.. memanjakan diri giler kan.. manicure gitu


balik hotel pesan Pizza Hut delivery.. makan mcm 5 org makan


ni hari nak balik.. makan lagik



nasi ayam dia sedap jugak.. 


dah kat airport sempat makan lagik sebelum terbang balik...

see see?? bab makan tu kami memang champion... 
mulai saat tu.. bila aku stress jek aku makan..
because with food..
i know there's something that won't failed me.. 
ohh diva lagik...

until next!!!

AJA AJA FIGHTING!!!

No comments: