Sunday, 15 June 2008

Petronas & org-org nyer..

Isnin : 16 june..
org besar Petronas nak dtg lagik..
kalau satu ketika dulu..
rasa bangga hendak dilawat..
tapi kini..
mcm dah satu fenomena biasa..
mcm dah kurang ummph..
sebab kalau dtg pun..
masuk pintu depan belah kanan..
keluar pintu depan belah kiri...
kekadang tak nengok pun persiapan yg dibuat..

tak berapa nak kisah la..
ada jugak baiknya mereka nak dtg..
sekurang-kurangnya,
kami alert tentang stesen..
sentiasa dikemaskini..
pastikan sentiasa bersih n ceria..
mesra n happening.. huhuhu...
itu paling penting..
keselesaan kepada pelanggan..
motto kami..
so, kehadiran mereka tu...
mcm button kesedaran la..
erm boleh ker macam tuh??
aper-aper jek la labu.. hehehe...

chows...

4 comments:

ChomeleST said...

aku tgk org besau petronas tu datang ke idak ke.. stesen sentiasa kemas daaaa... takde makna pon depa datang... sekdr tunjuk muka dan buang duoit kita beli cenderahati...wakakakaka.. aku laa jahat yer budak.. heh heh heh.. tapi kalau dia tak dtg.. nnt org kata depa makan gaji buta lak... ye laa sbb dok opis aje.. tak moh turun padang..

filanastasia said...

huhuh.. hampeh hang.. tapi yer la kan.. sesekali.. biar depa dok mai sini.. turun padang.. perabeh duit petronas.. jenjalan.. hahahha.. aku pun benggong jugak..

insankhafie said...

keke..tau xpe..owh petronas tu mmg suke mengabis duit..yg penting..dorang x ggu bisnes tu sudah..btul x

filanastasia said...

insankhafie : stuju stuju.. kalau depa dok kaco, lagik haru.. biar la depa nak perabeh duit ka.. apa ka.. janji dapa bahagia.. (",)