Wednesday, 6 May 2009

cepat sihat ya...

emak kurang sihat..
kamu pun kurang sihat jugak..
adakah kerana kamu berkongsi tarikh besday yg sama??
walau jarak tahun yg amat berbeza??

tak kisah la kan..
yg penting kedua-dua kamu cepat sihat ya..
emak beransur ok.. alhamdulillah..
dan td pula..
kamu kata sudah 95% sihat kan??
alhamdulillah jugak..

lagik 5% tuh insya-Allah hilang la tuh..
tak banyak dah...
tak sampai 10% pun...

mcm emak..
walau belum 100% tapi hati ini sudah rasa lega..
mak dah mula nak makan..
dan boleh bergurau senda..


semoga kalian cepat sembuh..
dan sentiasa diberikan kesihatan dan kegembiraan...


sayang kalian berdua..
muahhh...

8 comments:

Ladyee.Ladybug.Yna said...

=)

zureen @ mama said...

Baguslah mak dan adik fila semakin sihat..Alhamdulillah..

S h i n o said...

semoga mereka cepat sembuh....
:) fila pun kena jaga diri gak.

cham's said...

i hope "mereka" dlm ati kamu dirahmati tuhan...yg pasti kasih awak tiada hentinya.

filanastasia said...

yna : (^_^)

kak zureen : yup alhamdulillah.. anak kak zureen dah ok???

s h i n o : yup.. mudah-mudahan.. tq shino.. i will...

cham's : ameenn.. tq cham's.. that's sweet...

kasih said...

semoga diorang cepat sehat.... :P
kamu sehat??

Princess Liyana said...

Smga mak dan dia cpt smbuh.aminn.huhu akakpun jaga diri tau!

Diya Kamaruzaman said...

uiks. siapakah "kamu" itu? wondering jugak ni. huhu. moga dua2 nya sembuh dan sihat walafiat selalu =)