Tuesday, 2 December 2008

tinggal dulu ya...

salamz semua...
ini mungkin n3 terakhir setakat hari ini..
kerana esok sudah mahu 'cruising'...
dr 3 dec hingga 5 dec...
dan selama itu sy bercuti dr blogging n blog hopping..
pasti akan rindu kamu semua...

sy mahu minta ampun dan maaf...
andai tersinggung apa²..
terkata tak tentu hala..
cakap lepas mcm minah laser..
halalkan semuanya yeah..
*ish ish ish.. mcm nak g perang plak*

mohon doakan sy dan ibu selamat pergi n pulang..
yg penting..
tidAK maBUk laUT.. huhuhu...

nanti kalau sudah selesai apa bagai..
i'll be baCK.. huhuhu...
until later.. muachhhhh...
saYanG kamu seMua...

kalau rindu.. tatap la gambaR di bawaH ok..
gambaR fiLa bersama kanCiL cLaN...
daa...

13 comments:

[ Eclipse ] said...

WAAAHHHHHHH asyik jalan2 je bulan nie

[ Eclipse ] said...

nak jugak makan burger king

S h i n o said...

jeless ahh xde pic nihh.. huhuhu

filanastasia said...

[ eclipse ] : nad.. kat kl tuh kan banyak burger king.. makan aje banyak mana kamu mau.. huhuhu...

pst.. setahun punya cuti.. kumpul ujung tahun.. hahahah

s h i n o : ni waktu depa baru lepas exam n kena 'dera' berpanas tuh.. fila saje ajak midnite.. bg release tension.. huhu

pst.. turun jb lagik nanti bleh amek gambo manyak² ok.. huhuhu

goasop said...

wahhh! holiday lagik? iskk.. *jeles

[ Eclipse ] said...

x nak.. nak fila banja

CAPTUREPIXS STUDIO said...

wooo....tgk movie? citer apa?

filanastasia said...

mr ayares : citer Igor.. tu jek yg available.. yg len tak kuar lagik.. huhuhu

filanastasia said...

[eclipse] : meh la turun jb.. apa nak makan pun fila boleh belanja.. errr... huhuhu

Princess Liyana said...

Huhu.akakk,nak ikott.bestnye.alahai.xpe,nanti da blk tnjuk pics byk2.yana br kuar ward ni.alahai

yOnnA said...

wah kakak bercuti!! hahaha
atas kapal pulak tu..

happy holidays sis :)

.fatin nabila. said...

x aci..
cuti dia lg heaven, atas kapal..`

.fatin nabila. said...

lupa nk ckp..
me linking urs, oke?