Saturday, 7 February 2009

tahniah buat mr inspektor..

ari ni 7 feb 2009..
melakar sejarah dalam hidup seorang teman sekolah..
kalau nak citer zaman sekolah..
mcm mcm kisah..
dan tak kan terfikir begini kesudahan..
masing-masing terpisah n membawa haluan masing-masing..
tapi kebelakangan ini..
kami ditemukan semula..
dimajlis walimatul urus..
kad undangan bertabur bagai wang jatuh dr langit..

dan tak terkecuali si mr inspektor di kalangan kami...
sapa menyangka sahabat yg seorang ni bergelar inspektor..
ayub ayub.. ko memang power la bro..
nasib ler dulu ko tak baper nak 'dengki' kat aku kan..
infact.. ko antara penolong ketua kelas yg baek n berdedikasi..
n thanx sanggup amek tempat aku time form 5 tuh ok..
tak sanggup ler aku nak pikul manyak sangat.. huhuhu...

esok aku nak g nengok ko bersanding..
ros kater siap ada skuad barrel bagai..
aku pun tak pernah hadir perkahwinan polis neh..
thanx sebab ingat n sudi jemput aku bro..
see you tomorrow yeah...


to AYUB N PASANGAN..
seLAmAT peNgANtin bAru...

5 comments:

annaheim said...

skuad barrel?yang ade pedang2 tu ke?cam best jer.hehe.~!

A t i Q a h said...

Humm..selalu dgr tentera kawen bawah pedang. Polis pulak cam ne eh.

S h i n o said...

:) jalan bawah pedang takk..?
huiii

filanastasia said...

all : kurang pasti.. rasa jalan bawah pedang kot.. nanti kiter try cari maklumat atau gambo ok.. coz terlambat sampai... jalan sgt jem.. thaipusam jugak punya hal.. huhuhu

h a n i said...

sword barrel