Sunday, 5 April 2009

tahniah along.. emo adek...

1st thing 1st..
tahniah untuk along...
BIG CONGRATULATION...

kerna berjaya manage mlm rnk yg sungguh happening..
ini juga sebab n3 ini tertulis...

aku tau along memang hebat..
apa sahaja yg dipertanggungjawabkan..
pasti membuahkan hasil...
he's talented ok..
bab manage org bagai neh memang terrer..

so korang boleh bayangkan bagaimana rasanya..
bila aku didatangi mereka-mereka..
yg baru balik dr RNK nite...
singgah dan memuji-muji kehebatan majlis ittew kan..
sangat bangga dgn along..
VERY PROUD with him okies....
juga sgt cemburu serta jeles bagai...
kerana aku tak dapat menikmati keindahan majlis ittew...
terutama majlis tuh...
along yg manage...
*tugas di stesen lebih penting dr majlis ler*

so aku akan emo..
memang mcm bodo giler..
emo tak pasal-pasal..
emo hanya kerna cemburukan mereka yg dpt pergi...
tapi peduli la..
badan aku.. otak aku...
suka aku nak emo sebab apa kan..
.
.
.

warghhhhh....
.
.
.
tsk tsk tsk..

3 comments:

yOnnA said...

kakak.
err pergi ke manakah?
hehe

congrats kat along akak jugak eh :)

cHeRyNa PiReS said...

majlis ape tuh?
anywayz, sha selalu respect dgn org yg boleh mengendalikan majlis nieh...all the best:D

filanastasia said...

yonna : g RNK nite...

tq.. mesti dier happy.. huhuh

cheryna pires : majlis makan malam untuk rakan niaga kecil = staff yg keja kat stesen petronas...

he's da best.. ok.. all my bros' equal best.. but my along lebih pengalaman.. huhuhu