Friday, 1 August 2008

minyak turun???

sekali lagi kita bakal dikejutkan..
oleh mereka-mereka yg berhati 'budiman'..
berita daripada pihak kerajaan...
melalui BERNAMA..
telah mengesahkan..
di mana harga minyak akan turun tidak lama lagi..
penurunan ini diumumkan oleh PM MALAYSIA...
atau lebih dikenali ngan gelaran Pak Lah....

adakah ini satu lagi permainan politik???
skarang dah tak reti, mana perlu disokong..
kerajaan?? atau ...??
kerana mereka hanya tahu menyusahkan rakyat sahaja..
dan kami pengusaha minyak..
turut terasa bahang nya..
auchhh...


sekian berita dr RSA Skudai..

5 comments:

shinO サイフル said...

yeke..?
Fluacte market gtu sama mcm Japan. Harga minyak akan turun naik mengikut harga minyak dunia...hurmmmm

filanastasia said...

shino : tak reti nak komen dah.. kitaorang yg sangat capek kat sini.. nak mengejar perubahan.. semua plan perlu diubah.. auchhh...

Princess Liyana said...

Alahai.macam2 kan mereka ni:p
hehe,dah bunyi mcm pembaca berita dah. bila lagi nak msuk tv3?huhu:)

KEKASIH 'ATOK' said...

berita baik or buruk??? minyak turun ker?? eerrmm.. haa mana2 company yg dah naik kan gaji staff leh laa kurgkan balik gajinya..wakakakaka.. sesungguhnya gaji aku mcm tu jugak :(, uppss bersyukurlaa kan.. dari tak bekerja.. tapi kdg2 kak di. rs seronok keje petronas tuh... nanti dah pencen aku keje sana lak.. jd tukang sapu.. ekekeke

nadia-ady said...

minta2 betul la berita tu n kalau turun pun turun manyak2 sikit lorr...boleh kurangkan beban sket.huhuhu