Wednesday, 6 August 2008

panas nya hati...

benci.. tak suka.. ergghhh..
naper la korang ni suka nak menyengalkan diri..
tak sapa marah korang nak berchinta..
tapi tolong jgn libatkan kerja bila berchinta...
kerja urusan kerja..
cinta sila bawa keluar..
tolong jgn libatkan environment kerja..
dan tolong jgn sesekali menyusahkan org lain..
terutama org itu adalah org atasan anda...
aaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrggggggggghhhhhh....
tension aku dibuatnya..

nota buat diri sendiri... *jgn bercinta dgn org satu tmpt kerja*

9 comments:

KEKASIH 'ATOK' said...

huh mmg ko tak leh bercinta satu tempat keje pon... sbb mana ada lelaki kat stesen tuh.. hahahaahahahah

Princess Liyana said...

Alahai. Em,btol jgak tu. rimas kan kalau tgk org satu tmpt kerja muncung2.

filanastasia said...

kekasih 'atok' : ni ceq kata kalau ceq berada di tmpt len aa... apa daa.. huhuh.. ni nak kena g cakap ngan pokok ni...

princess liyana : muncung tu satu hal.. tang nak cuti sama-sama tu yg tak tahan.. jadual dh lari.. yg pening..akak jugak.. auchhh

annaheim said...

erk,cuti sama2...haha...akk,lek2...hehe...sy pon x reti mau komen ape...huhu..~

filanastasia said...

annaheim : tu la pasal.. tak reti nak ghoya' aper dah.. ati membara jek ni.. susah kalau masing-masing tak leh nak faham situasi bekerja..

Letting the time pass me by said...

apa susah.. kalau dah suka kawin aje...

filanastasia said...

letting da time pass me by : kawin ke tidak.. itu masalah mereka.. yg penting bila di tempat kerja, priority kerja mesti didahulukan.. kalau menguruskan kerja yg mudah pun, susah nak buat.. mcm mana nak bina keluarga.. itu la anak-anak muda skarang..

terasa mcm dah tua pulak kta ni.. auchh

shinO サイフル said...

wah susah kaler burung tu ada dalam satu sangkar..sempit,rimas dan sebagainya. Maka,nyanyian burung itu menjadi kurang merdu dipertontonkan. hehehehehe~

P/S: Pejabat sy pon ade gak burung satu sangkar ni..yg bapak lak bos,yang ibu lak kerani. Anak buah sy lak tu. Sikit2 ngadu..Adoii :P

filanastasia said...

shino : takde la kisah sgt sebenonya.. mereka berdua baik budaknya.. dulu takde la mcm ni.. maybe tgh kemaruk kot.. tak pernah amek pusing pasal depa pun.. tp bila dah libatkan keja.. buat kita pening kepala.. memang cari nahas jek la budak² ni... auchhh