Sunday, 8 March 2009

hey kamu.. watch out...

hey kamu..
jangan ingat kamu bagus sgt ya..
dilantik jd ketua mereka..
bukan bermaksud kamu berhak atas segalanya..
boleh buat suka-suka..
sila ingat ketua di atas kamu..
kalau tak mahu respek aku pun..
sila la respek owner tempat kamu kerja..
along aku tuh baek orang nyer..
jadi jangan ko berani nak buat @$%&! kat 'umah' aku neh...

aku tak suka ko..
sangat sangat tak suka..
selama neh pun, hanya respek pd org tua yg ada..
sebab ko tua dari aku...
sebab tu ko tak nampak aku menci ko...
padahal aku susah nak menci orang..
tapi aku tau agenda ko..
jadi memang munasabah aku tak suka ko..

aku bukan dengki..
tapi aku memang tak moh ko kat sini..
achik aku yg beriya nak ko keja sinih..
so i deal with it..
tapi sila jgn sangka yg aku suka ko..
sikit pun tidak..
jadi sila la sedar diri..
cari la rezeki dengan cara halal...
sebab kalau ko berani nak buat busuk kat tempat along aku neh..
siap la ko..
jangan ko terkejut kalau taring aku keluar...

and you...
watch out..
jangan ko 'sentuh' adik cashier aku...
you don't have any rite..

beware..
ini amaran terakhir aku..
kerna aku dah tak mampu nak bersabar lagik..
sila awasi langkah ko,.
jangan sampai tersandung..
kerna aku tak akan sikit pun rasa nak tolong..
i had enough...

8 comments:

Ladybug Yna said...

fila marah wooo~
fila mrh sape neh? takutnyahhh...

filanastasia said...

ladybug Yna : fila bukan setakat marah neh.. tak reti nak klasifikasikan apa.. taring hampir keluar.. one of the staff yg gila kuasa.. rasa cam nak sekel-sekel jek kepala dier.. grrr.. oppsssiee

ijechan said...

haha. payah la kalau staff terlebih kuasa banding ng tokey! uhu

Diya Kamaruzaman said...

fuhhh kak. ini bukan cubaan nampaknya. ini betul2. kes gatal miang keladi ke ni kak? adeh. bahaya nooo

Farah Aminuddin said...

isk. mcm kes berat je ni fila?

filanastasia said...

ijechan : tu la pasal.. kalau org lupa sapa boss.. memang cengitu ler..

diya :bukan kes gatal.. "sentuh" here mean.. suka suki nak amek tau perkara yg tak berkaitan dgn dier..

farah : boleh tahan berat.. lama dah.. tahan jek neh..

AyAres151 said...

takutttnyaaa..

tak jadi nak gi stesennn..

filanastasia said...

mr ayares : eleh.. takut kunun.. kiter bukannya marah kamu.. tu marah di angin lalu jerk.. huhuhuh