Wednesday, 25 March 2009

pergi dulu...

kamu tidak tahu aku sayang kamu ke??
atau..
mungkin kamu tahu..
tapi saje saje buat tak tahu..
saje membatukan hati kamu??

tidak mengapa la..
mungkin kamu bukan yg tertulis untuk aku..
bukan orang yang perlu aku sayangi..

aku mahu pergi..
jgn ditanya kemana..
aku tidak tahu..
sungguh aku tidak tahu..

yang aku tahu..
aku mahu pergi sejauh mungkin..
hilang dari bayang kamu..
aku akan cuba tidak ganggu kamu lagik...
biar kamu bahagia sendiri..
tentu saja kamu puas hati....

maaf apa saja salah..
terima kasih untuk segalanya..
halalkan apa jua..
kalau tidak halal..
aku rela kamu tuntut..
jangan biar aku tanggung dosa miliki hak kamu..

terima kasih untuk memori..
akan aku simpan untuk selamanya.
.
jaga diri kamu...

7 comments:

AyAres151 said...

kenapa 'KAMU' itu membuta atau mmg buta atau camne tu?

dan where u wanna go?
stesen takdak org nak jaga tuu...

zureen @ mama said...

Janganlah sedih2....

~ mizzAmy ~ said...

~ lor.... kenapa nih? jangan sedih2 okeyh. ~

yOnnA said...

akak ckp mcm nk leave blogging je :((

KEKASIH 'ATOK' said...

sis.. must be strong.. jgn mcm nie.. kat depan tuh manyak lagik yg akan cuba menguji kamu... lepaskan dia.. jgn sedey... biar dia pergi jauh2.. tapi bukan kamu yg pergi... masih byk langkah yg perlu diselesaikan..

S h i n o said...

sy sgt x suke klu terkenangkan peristiwa lampau..sangat menyakitkan hati.. :)

Farah Aminuddin said...

nape ni fila.. sedih je baca.. sabar eh :(