Tuesday, 10 March 2009

kalian.. maaf ya..

kalian semua..
aku ingin pohon maaf..
tidak sangka pula coretan diblog milik peribadi aku neh..
boleh menyebabkan ada yg terasa..
ada yg tersinggung..
ada yg terkejut..

maaf jika ada nama kamu yg aku gunakan..
mungkin sebagai tajuk utama..
juga mungkin sebagai rujukan...

bukan niat aku mahu menjatuhkan kamu..
bukan niat memalukan kamu...
bukan niat..
sungguh bukan..


aku sekadar berkongsi cerita..
kalian mungkin teman..
mungkin kawan..
mungkin sahabat..
mungkin saudara..
mungkin antara mereka yg aku sayang,..

jadi aku tidak lihat di mana salahnya..
menggunakan nama kalian..
meng'expose' kalian di blog ini..
lantaran.. blog ini milik aku...
aku punya hak mau buat apa...

tapi sebagai manusia yg punya perasaan..
amat terasa bila 'dimarah'..
*hengat ko sorang jek ader perasaan???!!!*
aku mintak maaf..
berjuta.. mungkin bisa berzillion maaf..

tapi sikit aku tidak kesal dgn apa yg dipapar..
dgn apa yg ditulis..
kerna tidak luak bg aku..
juga tidak luak bg kamu..
mungkin kamu sebal..
atau muka terasa tebal..

satu nasihat..
sila tutup tetingkap blog aku..
aku tak paksa kamu membacanya..

ianya tiada kepentingan untuk kamu..
hanya untuk aku..
yg mahu meluah dan berkongsi rasa..



noktah

10 comments:

annaheim said...

nape akak.?

Zureen said...

Salam perkenalan dr Zureen..terima kasih sbb sudi berkunjung..kita tukar link ye..

S h i n o said...

lohh.. pecahkan saja gelas itu, biar ia berderaii..atauuu aku harus berlari ke hutann..belok ke pantai..

hehehee (Ada Apa Dengan Cinta)


:P

~ mizzAmy ~ said...

~ erm.. pedulikan lah kat org yg terasa tuh. this is ur blog, u ada hak nak tulis apa saja. ~

.fatin nabila. said...

federal constitution..
article 8 xsilap..
freedom of liberties..
ada freedom of speech..

so, xde salahnya, :)

Princess Liyana said...

tau tkpe!setuju..kalau tk suka,jgn baca..sibuk je..kan kak?hehe..ada bunyi org emo tak yana ni?haha..

go kak fila go!;)

filanastasia said...

all : thanx for the support... i love you guys...

cham's said...

fila, idup takan miskin kalo tak ikut ckp diaorg. dat ur life!!! pegi la mampus dgn apa org lain nak kata? kita pun tak pernah kisah idup diaorgkan? bullshit la...opppsss, emo plak!

三杯雞Sam said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

lin said...

性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,ut聊天室