Wednesday, 23 July 2008

the kiddies...

semalam along dtg stesen mlm ari..
the kiddies tak dibenarkan turun dr kereta..
biasa la kalau turun...
havoc pulak stesen ni nanti..
tapi as a doting mak su..
rasa cian plak kat diaorang..
so ajak turun lepak kat keta lama along;
sebelah keta dier yg baru.. hehehe...
sambil borak² sempat la kta snap gambo diaorang..
saksikan aksi mereka di atas kereta lama..
(yg kami panggil skyline; walau hakikatnya.. takde ghupa pun.. hahaha)





and here adib yg tomei.. bersedia nak buat aksi terbang...
walau tak hulur tgn;
si adib akan menjatuhkan diri dr tebing keta untuk disambut..
ish ish ish..

6 comments:

ALIYA said...

wah,bez ekk ade anak sedara,anak sendirik bile plak yerk???ade sifat2 keibuan dah nih,okLa tUh

filanastasia said...

aliya : ermm memang besh pun.. mereka la tmpt bermanja.. nak ader anak sendiri.. kena ader calon nya dulu.. hihihih

ALIYA said...

hehe,calon ekk??xde ke??takpe2,sLow2,laki ramai,tp mcm susah jgk zaman sekarang,aisey,wkakak,erm,ade jgkLa ekk kanak2 yang mencuit hati,tuhLe,tmpt bermanje,sy pun ade adik yg tocik,hikhik,selalu je kaco die kalu bosan,wkaakakakaka...

p/s :suke budak tocik yang comel + cute

filanastasia said...

aliya : lelaki memang ramai.. tapi yg memahami kita tuh yg payah beno nak cari.. huhuhu..

p/s : memang suka sgt budak coz tak pernah rasa ader adik..

KEKASIH 'ATOK' said...

aku kan adik ko yg sengal...mwakakakakakaakaka.. sabo je laaa...

filanastasia said...

kekasih 'atok' : wei.. ko tu 'special' case.. mengaku pun ko sengal.. har har har..