Sunday, 13 July 2008

Wanita - Siti nurhaliza

huuuu…

Aku wanita punya hati nurani
Yang tak dapat dibohongi
Pabila cinta tlah membutakan mata
Dan membuat tuli telinga

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati
Belahan jiwaku ini

Cintaku ini anugerah terindah
Dari yang maha kuasa
Cintaku padamu tak pernah berubah
Meskipun kita berbeza

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati
Belahan jiwaku ini..

(Korus)
Aku wanita aku kaum hawa
Yang memang rapuh hatinya
Aku wanita aku punya cinta
Selayaknya manusia

(Korus II)
Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati
Belahan jiwaku ini..

(Ulang Korus I)
(Ulang Korus II)

aaa… Ku wanita
aaa… Ku wanita….
Yang hanya perlu kau fahami

(Ulang Korus) (2x)

Oh apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati
Belahan jiwaku ini..

Wanita… woohoo..
Ku Wanita… ooo…
Wanita…

--------------------
1st thing 1st.. ra, hang jgn kata apa-apa noo..
ceq tau hang mesti nak gelak coz ceq suka lagu siti...
tapi nak wat camna.. best sei.. huhuhu

4 comments:

shinO サイフル said...

hehe..lagu ct..
minat gak tp dh lama xabik tau..
lepas je dia kawen dengan datuk K.
hahaha

KEKASIH 'ATOK' said...

kak dia.. tu kan lagu baru CMT aku.. hahahaha.. jgn marah ye.. even friendster aku yer lagu tema pon ini.. hehehehe

filanastasia said...

shino : kta memang tak minat ct.. tanya la si kekasih atok tuh.. tapi lagu ni minat giler.. tak dgr sekali sehari.. tak sah.. hahaha.. kemaruk sei...

kekasih atok : meh ceq nak call hang.. yer ke? mcm tak dgr jek.. wakakaka...

ALIYA said...

lagu siti yg dlm album hadiah dari hati tuh quite okLa,smua bez.erm,dngarLah,byk yg bez n meaning setiap lagu tuh bezz,hikhik

p/s :sy peminat fanatik sitinurhaliza