Thursday, 10 July 2008

sepi

8 july 2008 :
g nengok wayang ngan kazen..
nak celebrate besday si kazen ni..
teragak sgt nak parking B1..
even kta suka parking B2...
tup-tup parking sebelah keta someone..
kita sms.. tanya kat maner..
tak reply.. sedey tau..
tapi biar la..nak wat camner..
hak masing-masing...
siapa la kita kan..

nengok 2 citer..
hancock & sepi..
2-2 citer ni ader maksud tersirat..
even lain genre..

mesej dlm hancock :
jika kita cintakan seseorang ;
mahu lihat mereka bahagia.. we have to let go..
because sometimes;
u'll suffer when u're together..

dalam sepi plak :
cinta boleh buat kiter giler.. hahaha
cinta juga perlukan pengorbanan..
dan penantian itu amat menyeksakan..

"kenapa perlu bertemu jika hanya untuk berpisah??"

mcm tak adil jek kan.. tapi itu la hakikat bercinta..
kalau takde benda-benda yg menyenakkan ni..
bukan berchinta nama nya..
huhuhu...
tapi.. tanpa cinta..
hidup seakan-akan kosong..
kita akan rasa sepi..
seperti cerita "SEPI"

"Bisikku pada bulan,
kembalikan temanku...
kekasihku..syurgaku..

tanpa dia, malam menemaniku...
sepi memelukku...

bulan, jangan biar siang..
biar alam ini kelam..
biar ia sepi..
sepertiku.."

3 comments:

shinO サイフル said...

:P kekadang cinta tu ibarat manisan yang penuh madu. Namun, ia juga adalah racun yang amat berbisa.

filanastasia said...

shino : sangat seetuju dgn ayat penyata anda..

KEKASIH 'ATOK' said...

cinta??!! prinsip aku kak di.. 'BILA AKU BERSEDIA UNTUK BERCINTA MAKA AKU SUDAH BERSEDIA UNTUK DILUKAI DAN SETUJU UTK TERUS DILUKAI..' Cinta tak bermakna tanpa ada luka... ank bercinta kena bekorban, demi bahagia.. lepaskan laa.. jgn terus menanti cinta kerana ia menambah luka.. untuk apa kita sedey sdgkan kita tahu dia gembira... huhuhu apa laa aku bebel nie..