Monday, 7 July 2008

kurus ke?

padahal bnyk sgt kerja kat opis ni.. maklum la gaji time..
tapi nak gak post entry..
coz tak semena-mena ceq jadi bahan bicara adik-adik kat stesen ni..
budak lelaki plak tuh.. ish ish ish..

ader budak kater ceq kurus..
KURUS KE? wuahahaha..
rasa badan ni masih montel n comel.. huhuhuh
nak tergelak pun ader..
ntah la yer.. maybe dah dkt sebulan tak jumpa diaorang..
atau maybe ader turun sikit kot..
penat kerja...
ermm ni nak kena g timbang ni.. hihihi...
kalau yer.. alhamdulillah...

ader yg kater kalau kurus sikit lagik, best..
ader yg kater jgn kurus sgt... dah tak comel nanti..
pelik pelik...

aper aper pun caiyok.. caiyok..
kurus tak kurus..
yg penting sihat..
dan happy...

4 comments:

shinO サイフル said...

Bila happy pun badan leh naik..
tapi bila terlalu tensen pun badan leh naik..semua mengundang penyakit dan bala.. tul tak?

filanastasia said...

shino : btul la.. badan ni bukan boleh aci sgt.. suka-suka dier nak naik; dier naik.. suka nak turun dier turun.. kengkadang tak tau sebab... tapi bab mengundang bala tu.. mcm maner ek.. huhuh

KEKASIH 'ATOK' said...

haaacccuuuummmm.... eerrmm koros ek.. huh cemburu betol aku.. bilaa laa giliran aku plak nie.. ahakksss.. tak sabo sabo nie.. huh usaha lagi.. chaiyok chaiyok ain.. kak di.. agak2 ko kalau aku koros ada tak org nak sponsor gaun pengantin aku?? huhuhuhu

filanastasia said...

kekasih atok : hang tak payah susah-susah.. hang cakap jek nak apa.. kompem bukan ceq yg sponsor.. tapi atok milik hang yg sponsor.. dier kan cayang hang.. hang mintak jek.. tapi lembu aku, hang jgn buat lupa nak sponsor noo.. hahahaha