Friday, 16 January 2009

aku yg lelah...

azam tahun ini..
"zeroes" jiwa kaco..
tapi hampir sahaja ianya musnah..
hampir-hampir terjiwa kaco beberapa ketika..
tapi sempat dielak..

dan 'elak'kan itu..
telah menyebabkan ada hati yg mungkin terluka..
aku minta maaf..
itu sahaja ungkapan yg paling tepat..
maaf jika aku bukan teman yg kamu kenali dulu..
bukan teman yg lemah seperti dahulu..
bukan teman yg boleh kamu perkotak katik kan..
bukan teman yg boleh menerima ketidak telusan...
bukan lagi teman yg boleh menerima segala kata-katamu..
serta bukan teman yg menerima semuanya.. serelanya...

kerna..
aku telah terlalu lelah..
penat...
rasa tak bernafas..
mcm ingin mati..
tapi oleh kerana aku ingin lagi menikmati idup...
kat atas dunia penuh kepura-puraan ini...
aku terpaksa lukakan kamu..
terpaksa menjadi yg laen..
tidak seperti yg mungkin pernah kamu "sayangi"...
semata-mata ingin menjaga hati ini..
yg telah retak halus..
menanti berkecai...

ku mohon maaf wahai kamu...

pun begitu..
aku akan kekal sayang kamu...
selamanya..

9 comments:

Princess Liyana said...

alaahai kak...it's time to move on!tk perlu hndk mjaga hati org lain, tp ht sndr sakit..huh

azie said...

sis, ne leh tak emo utk setahun.

nnt sakit tau

take care. jgn sedih2 selalu. kita pun awal2 tahun dah emo dah:-P

Mira said...

live ur life!!
ignorekn perasaan yg x best itu

S h i n o said...

Awal2 thn ni..
xnak lah emo2 k..

:)

.fatin nabila. said...

hey..
jaga atie sendiri dulu..
itu penting.. ;)

Farah Aminuddin said...

jgn sedih2 ok fila~ hepi always. =)

DrSam said...

salam,

memang emosi entri ini.

yOnnA said...

akak,jiwa kacau lagikah??
chill ok :)
tahun baru ni harus hepy2 hehe

[ Eclipse ] said...

alamak.akk rasa kaco tu. kene ada. nanti jadi kejam