Monday, 19 January 2009

personality by blood group???

surely entry ari ni mesti manyak pasal AJL...
so aku mcm tak nak wat pasal AJL..
coz aku tak tau apa benda pun pasal AJL tahun neh..
like living in outer space.. ngeh ngeh..

td aku blog hopping.. then terjumpa artikel pasal blood..
blood yg ala-ala menunjukkan personaliti..
saje nak share.. mcm ada betul la jugak dgn diri neh..
best plak bacer.. tambah satu lagik pengetahuan.. huhuhu

ok.. aku berada dlm group pemberi kepada semua jenis..
tetapi hanya terima darah dr group aku...
blood group O la..
so aku akan letak pasal group aku ini ok..
nak lebih sila lawat web yg dah aku tulis tuh..

BLOOD GROUP O

-Cannot stand people who hide the truth
(sgt sgt setuju antara manyak² neh)
-Make objectives clear
-Possess great deal of confidence
-Honest, optimistic and energetic
-Strength and endurance depend on their aim
-Give up easily if they find the job meaningless
-Positive about the past, thus do not regret about the past
-Seek financial stability for the future
-Usually stable and calm
-Sensitive towards sincerity
-Give frank, direct opinions
-Ability to concentrate vary from time to time, depending on aim
-Mostly prefer to lead
-Can overlook details

courtesy of my adha

8 comments:

MOHD. ADHA MOHD. ZAIN said...

sama darah la kita
hehe

Princess Liyana said...

Hihihi...yana pun darah O;)ekeke..sama lak kita..huhu

S h i n o said...

darah betol bkn "o" tp darah kt cni pun nk bgtau "o" lah hahaha

A t i Q a h said...

Kite dah B. Boleh la sedut darah akak lepas ni. Hiii hiii hiii.

[ Eclipse ] said...

x tau darah apa.haha sapa suka ditipu akak

.fatin nabila. said...

owh, sy darah O jgk..
em, ade uat research sal diet guna type darah x?
if ada, gtau ea..
nak tau..

annaheim said...

saya pon O,saya pon O...anyway,sy baru jer update.hehe.~!

[ a l i y a ] said...

ouhs,saya pun darah O jgk,pernah derma darah dluh