Tuesday, 21 October 2008

7 minit sahaja...

jam 5 ptg.. pinjam keta along..
pulang nak ambil makanan berbuka..

badan letih semacam..
masuk jek umah.. jumpa mak.. dan salam n cium segala..
naik atas, capai tuala.. nak mandi segarkan badan la konon..
ntah mcm mana.. 6.20 ptg mak kejut..
sendiri terkejut ada atas katil.. ngan tuala n segala.. huhuhu...
sadis btul..

dengan ala-ala kemamaian.. g mandi, solat n bersiap..
baru teringat alg pesan kalau boleh dtg sebeum maghrib..
jam kat tgn dah 6.50 ptg.. panik kejap..
buka dua minit jek agik..
mujur mak dah ready makanan segala.. ayaq teh pun dah terhidang..
aduh.. sungguh mulia pengorbanan ibuku.. maaf adek berebut td...
waktu buka pun dah sampai.. teguk ayaq teh..
salam n cium mak.. terus tuju keta..
bungkusan makanan in tow.. tq again mak..

bermula la aksi pemanduan yg mengalahkan michael schumacher...
dan hari ini rekod peribadi telah tercipta..
dgn jln yg berbekas hujan..
kenderaan yg agak banyak..
dr rumah ke stesen hanya mengambil masa 7 minit..
ya kawan-kawan..
7 minit..
bersyukur masih in one piece..
juga jln lancar n tiada yg marah.. hahahah..

*jgn tiru aksi saya ya.. tp mungkin mr ayares sudah biasa.. huhuhu*

10 comments:

AyAres said...

7 minit??? ermmm...kalah ese nih...
muakakkaaa

filanastasia said...

mr ayares : huhuhu.. tak moh buat dah.. tobat.. kamu pun jgn cuba² ya.. huhuhuh..

pst.. boleh nangis schumacher mcm ni.. hehehe

yonna bebot =) said...

err selalunya brapa minit kak? :D

filanastasia said...

yonna : errr kalau ikut had laju dan ala-ala pemandu berhemah.. mau 10-13 minit aa.. nengok keadaan jln gak.. kalau tenang, lebih awal.. kalau bz makan 15 minit.. heheheh

ALIYA said...

wahh akak,lenkali jgn wat gnih lagi,bahay2,hehe,kondidi jalan yg licin lg membahayakan,pape pun,bwk laju2 ni bezz...puasssss!!

p/s:ingatlah orang tersayang

filanastasia said...

aliya : tobat dah.. tak nak buhwat lagik.. tp memang cara aa bwk semalam.. bak akak kata.. schumacher boleh tangkap leleh.. huhuhu...

pst.. sentiasa ingat yg tersayang...

[ Eclipse ] said...

7 yang bertuah *)

filanastasia said...

[ eclipse ] : sgt bertuah kerana still in one piece.. dan juga kereta selamat dr sebarang kecederaan.. huhuhu..

pst.. apatah algik.. (1)7 itu my fave no.. huhuhu

annaheim said...

seb baik smpi akak...hehe~!

filanastasia said...

annaheim : tu la pasal.. huhuhu