Sunday, 19 October 2008

benci untuk melupakan?? tp bukan saya

ada yg kata..
membencilah untuk melupakan dia..
kerana perasaan benci itu akan menutup suka pada si dia..
tapi itu mereka..
ternyata bukan saya..
kerana saya tidak akan pernah mampu membenci kamu..
kerana kamu terlalu istimewa..
dan juga sesungguhnya saya telah cuba..
tetapi tidak berjaya..
kerana saya suka bukan untuk membenci..
maafkan saya.. saya tidak akan dapat melupakan kamu..
selamanya.. MAAF!!!

thanx to theage.com.au


walaupun mata saya tdk secantik di atas..
saya tetap nak post gambar ini..
yg saya snap selepas membaca komen nad..

12 comments:

[ Eclipse ] said...

dia tetap pernh jadi sejarah. dan sejarah susah untuk dilupakan kan.

erm x mau nangis2. nad kan ada X)

filanastasia said...

[ eclipse ] : baca komen kamu saja akak dah nangis nad.. tsk tsk..

mini excavator said...

thats amazing story.

wheeled excavator said...

its good to know about it? where did you get that information?

AyAres said...

asal baca blog ni jer..ada entri sedih2..adakah idup kamu sentiasa dalam kesedihan?
tu la orang cakap..blog ni penuh dengan jiwa raga..

filanastasia said...

mr ayares : idup saya penuh ceria.. tp sebagai manusia.. ada ups n down.. ada waktu suka.. ada waktu duka.. timing kamu yg tak kena kot.. lawat blog time n3 sedih.. cuba selalu lawat.. pasti kamu akan jumpa n3-n3 yg mengembirakan..

insankhafie said...

haaaaaaaaaaa....btui2..kata upin n ipin la..hehehehe..kak d admin ni..kdg2 jek sedih..jgn silap ye sangka lak tau...tggu dia gembira..subhanallah..x igt dunia..lompat2..lgi2 klau ape yg dia hajati tu tercapai..btui x kak d..senyum ckit..(",)

filanastasia said...

insankhafie : huhuhu.. ko la adik yg memahami aku.. *senyum banyak dah ni*

diya said...

apakah entri diya [bila ibu boleh memilih], ada kaitan dgn gambar itu... huhu

filanastasia said...

diya : berkemungkinan juga diya.. sgt² berkemungkinan.. huhuh

annaheim said...

mcm mn bila kite tetiba rs syg kat org yg dulunya kite sgt benci.?haish,perasaan,perasaan...berhentilah bermain-main~!

filanastasia said...

annaheim : sebab itu ada pepatah..

"jgn terlalu sayang kelak kamu membencinya.. juga jgn terlalu benci kelak kamu akan menyayanginya..."