Tuesday, 18 November 2008

adik kah aku??

td masuk shift..
oppss ada crew baru sei..
cashier.. lelaki..

dah settle letak barang kat opis..
cover cashier.. coz ader yg balik awal..
cian terkontang kanting si dak baru tu..

bermula la sesi suai kenal..
dan sgt² mahu tergelak bila masuk tang umuq..
*suka suh org teka umuq.. dan mereka jarang yg betul*
ader ke dak baru tuh teka umur si 'akak comel' ni 23 tahun...
terkesima sekejap..
adoi.. adik oii...

tak tau la yer.. perli atau ikhlas..
tapi dier kata muka 'akak comel' ni mcm adik-adik..
dier sikit tak caya bila bgtau umur dah 27...
aish.. sadis sungguh...
tau ler dier tu tinggi yg amat..
aku ni terbantut mcm tak cukup zat.. huhuhu..
tp bersyukur la kan.. awet muda sei.. hahahah

takpe la.. akak terima kata² kamu itu yer..

mungkin sebab semua pun panggil adek..
sebab tu aura ke'adik'kan itu melekat kot..
tp... aDIk kah aku...
ngee..

9 comments:

S h i n o said...

kalau dah mcm nenek, err agak2 org panggil "adik" lagi tak? :P

sofeya kadeja said...

hehe...ok la tu akak fila...bila lagi nak muda...kira ok la tu budak tu teka 23...cam feya ni selalu orang ingat budak hingusan lagi...masa jadi guru ganti 2bulan lepas lagi best...students cakap sara ni baru lepas spm...hehehe...sekarang baru feya tahu kenapa asyik budak bawah umur je yang ngorat feya ni...sebab nampak cam budak2 hingusan...hehehe...

filanastasia said...

s h i n o : insya-Allah.. kalau ada umur.. abg² fila will still pangil adek even dah jd nenek kerepot.. huhu.. i'll always be their little sis.. huhuhuhu

filanastasia said...

feya : sebab tu sampai ri ni takde pakwe.. org ingat agaknya akak ni tak matang lagik kot.. tsk tsk tsk.. sadis betul..

A t i Q a h said...

Umur cashier tu pulak berapa? Hehe.

filanastasia said...

atiqah : umur jejaka tuh 22 yang.. huhuhuh.. sweet gitew.. baik pun baik.. hihihi

[ Eclipse ] said...

ngeeeee ngeee
mengayat je tu XD heeeusssh~XD<

AyAres said...

tu yg manjo semacam yo..

filanastasia said...

[ eclipse ] : hahaha.. takde nyer nak ngayat... ku sedar siapa diri ini.. cewah.. hihihi

mr ayares : i kan memang manja.. macam la baru tau.. huhuhu