Sunday, 2 November 2008

oK ke TaK oK?? kueng kueng

actually malas nak update...
as usual bila awal bulan..
manyak sgt keja..
report itu & ini...
kira gaji lagik.. bla bla bla...
tapi memang tak boleh blah.. huhuhu...


dok pusing KeDai.. dr ujung ke ujung..
berenti kat island cashier...
pastu jalan² lagik ke peti eskrem...
riki satu PaDdlE PoP.. dah bayar.. jalan lagik..
sampai kena tegur..

"busu.. mcm TaK Ok jek" raja (our crew)
"ntah" cuma mampu geleng kepala
"ha ah kak.. pesal??" wann (other crew)
saya hanya mampu buat muka BLuR...
"hah.. akak mesti nak peod ni" dahlia (crew yg sgt memahami)
adoi.. maen tembak jek budak ni..
* tapi maybe kot.. hahhaha *
wann & raja dah senyum²...
"diam.. diam" saya dlm nada bergurau..
dan terus blah masuk opis..


n3 ni bukan n3 JiWa kaco kay
cuma n3 terharu..
sebab budak-budak ni perasan la jugak...
kalau sy mcm tak baper nak btul..
mean.. tHeY CaRE..
tq kamu kamu.. akak pun SaYAnG kamu..

*beware.. PMS gal can be kinda 'crazy' sometime... hahaha*

4 comments:

S h i n o said...

bz pun jgn lupe mkn ok?
nak burger..gi sebelah.. :)
alamak teringin nk burger KING..
kecur air liur sy.....

filanastasia said...

s h i n o : huhuhu.. waktu makan memang tak lupa.. cuma nak suap makanan ke mulut tu jek kekadang terlupa.. hihihih...

pst.. meh turun sini lagik yuk.. next, shino plak banjer.. huhuhu

KEKASIH 'ATOK' said...

makcik lama tak borak ngan ko kan.. aku rs nyawa aku tersekat2 dibuatnya.. aku pon mcm ko.. ok tak ok.. tak ok, ok.. huhuhuhu :p
aku rindu kat kamu... bila laa aku nak balik kan..

filanastasia said...

kekasih 'atok' : balik la woi... ceq pun windu gler kat hang.. ceq pun tak leh nak kater aper dah.. hang takde kat sini nak meluah rasa.. huhuhuh