Tuesday, 11 November 2008

LePAsKaN 'diA'

fiLa kamu ok??
aku tgh blur.. kau duduk diam diam..

fiLa kamu dah kenapa ni..??
aku kata diam.. jgn kuar.. jgn bertanya..

wei.. ko dah kenapa ni hah.. aku tanYa baek²???
aku kata diam.. DiAM!! ok.. DIaM!!!
aku tak moh diam.. sebab aku ini eNgKAu...
eNgKAu itu aku..
kalau ko Tak OK.. aku turuT tak Ok..
so Ko dah KeNapa???

aKu sEdiH.. aku KecEWa..
selama ni Aku ada Di SiNi..
cuBa unTuK jaDi TeMaN yg BaEk..
TaPi dIa tak PerNah nak HaRGai..
muNgKin TaK pErNAh taU aku uJud..
so KaLau ko ini aKu..
tenTu ko paham beTapa pIlu nya aku..

LePasKan 'diA'..
tApi..
No!! JuST leT him Go..
tApi..
keNapa?? Tak maMpU?? seBab Ko sayaNg dia??
yA.. Aku saYaNg DiA.. so WhAT???
hE doEsn'T NeEd u fILa..
tApi..
kO kaTa diA tak HaRGaI ko kaN??
MeAn diA tak saYanG ko..
dan seSunggUhnya, diA tak peRlukan kO..
SO.. tOlOnG lA..
LePAsKaN 'diA'


*maaf.. saya hanya perlukan tempat untuk meluah perasaan..*
*ya.. JiWA sy aGak kAcO keTiKA ini..
*kalau tidak mahu baca.. sila tekan pangkah dihujunG sCreeN*

6 comments:

insankhafie said...

hmm..ni dah kenapa ni..adeh2..mcm problem besa jek kak D..sabo2..luahkn jek

[ a L i y a ] said...

sabar yerk,jgn fikir sangat,jiwa kacau nnati..rileks okey..hargai org yg menghargai anda..

Princess Liyana said...

alaahai..relax ok kak..hmm..yana pun tak tau nak kata apa...

sofeya kadeja said...

lepaskan dia andai itu bisa membahagiakannya...andai itu bisa mententeramkan jiwa akak...jangan menyesal nanti akak...ubati dirimu dengan senantiasa mendoakan kebahagiaanya...jangan terus membuang dirinya,kerana fEya pasti akak takkan bisa lakukannya...lepaskannya...insyaAllah...ada bahagia untukmu jua akak...

[ Eclipse ] said...

cuba tanya dia, jgn suka beranggapan sendiri,

akak nie.
life-of-their-own overthingking lah

AyAres said...

lepaskan DIA tidak bermakna kamu tidak akan bahagia.. Lepaskan DIA tidak bermakna hidup kamu setakat ini sahaja..

Apa ada pada DIA sampaikan kamu sukar melepaskan DIA?

Sayang tidak bermakna memiliki....