Monday, 10 November 2008

RaHSiA & DiLeMA

kamu punya RaHsIA??
saya punya RaHsIA...
kalau dah RaHsIA..
memang la tak leh bgtau org kan..
tapi bagaimana kalau RaHsIA ini sesuatu yg sememangnya perlu diberitahu..
errr mcm mana ek..
nanti dah tak kira RaHsIA lagik la kalau begitu..

arrggghhh...
ternyata sebenarnya saya dalam dilema..
nak bgTaU atau TiDaK...
tak reti nak klasifikasikan benda ni sebagai RaHsIA atau TiDaK..
sebenarnya memang bukan RaHsIA..
*ish apa punya ayat daa*
cuma belum sampai masa untuk diwar-warkan..
so terpaksa la jdkan ianya RaHsIA...
biar org len tak tau kan..

pening..
sakit kepala...
migrain..

tak bagitau.. sakit dada...
nak bgtau.. ntah la...

kalau gtu.. biarlah RaHsIA...
seperti kata Siti Nurhaliza...
*tolong laa.. kenapa perlu letak nama si siti ini... gila dengki... hahahha*
hurm...

4 comments:

insankhafie said...

hehehe..bnd ape tu yg rahsia kak D..owh nk kawin ye..alhamdulilah..cpt2 la nk jd pengapit ni..hehehe..nnt admin yg tolong nikahkn ye..huhuhu

en_me said...

gittewww yerr.. derr

Princess Liyana said...

ecece..yana rasa yana tahu..ada org nak mask minang ek kak?huhu;)

biarla rahsia..nyanyi cm ct..;p

S h i n o said...

RAHSIA RASMI
sulit tp boleh dilihat oleh org tertentu.

adakah ia rahsia rasmi anda??
:P hehe