Thursday, 6 November 2008

comel? tidak? nak jugak comel... huhuhu


ini GamBo saYa
saYa sgt suka GamBo ini
sebab saya rasa sgt CoMeL

TiDaK???
Tak KiSAh pun
saYa SuKa juGa nak kata saYa CoMeL
meManG peRaSaN seNdiRi
KaLau KaLiaN naK KutUk saYa puN
DiPeRSiLaKaN
... diUlanGi ...
Tak KiSAh pun

so.. DaLam GamBo ini..
saYa sGt coMeL
hahahaha

11 comments:

annaheim said...

ye2..akak comel.hehe..

azie said...

tapi kan
akak lagi comel secara live
serius
tak tipu

yonna bebot =) said...

hee :D
akak suke posing tgn gitu eh hehe..

ye akak comel :p

puas hati?
HAHAHA

[ a L i y a ] said...

omel dohs,a'ah la yonna,tangan akak selalu gitu kan,hehe,trademark kot

[ Eclipse ] said...

ahah gambar kat kanan, tangan belah kiri, yg nie, kanan plak =.="

akak comel *) pinky gitu

Princess Liyana said...

uhuhu..cute girl:)comel kak..uhuhu..

setuju sama azie..akak live lg comell;)

filanastasia said...

kamu-kamu di atas yg memberi komen : dgn segala hormatnya, dimaklumkan filanastasia sedang bermuka merah.. termalu-malu membaca komen kamu-kamu...

huhuhuh.. kan dah kata.. dlm gambo ini saya CoMeL... hahahha...

yana & azie : tang mana la yg CoMeL nya kalau live.. huish huish...

S h i n o said...

hehehe comelnye JAM tu..
:P

filanastasia said...

s h i n o : JAM itu comel kerana pemakainya juga CoMeL... huhuhuh

meo188 said...

u r so cute... :D

filanastasia said...

meo188 : tq.. u're so sweet.. huhu