Wednesday, 19 November 2008

beST meDIciNE..

adib n irfan

people said..
laugh is da beST meDIciNE..
also baBIEs n kiDdies maKe us forGet bouT ouR proBlem..

and iT is..

looKIng at tHis picTure was eNOugh to Make me sMILe
anD lauGH some mOrE

makSU loVe u bOTh.. eVEr..

12 comments:

mim.ya.ra.alif said...

kenapa entri fila selalu cm sedeyh jer belakangan ni? x setel lg ke prob tuh?

filanastasia said...

mim.ya.ra.alif : ntah la mira.. macam dah settle.. tp mcm belum.. mcm tergantung.. mcm.. ish.. ntah la.. fila pun tak reti nak cakap.. biar jek la..

anyway thanx for the concern yeah dear.. really appreaciate it..

yonna =) said...

oh budak2 mmg menghiburkan ke kak?
hahahhaa..
depends on org la kan :)

be strong ok akak :)
sampai bile nk mcm ni
tak worth it

filanastasia said...

yonna : don't worry dear.. i'm getting better.. insya-Allah.. give me time ok.. dan doakan akak kuat.. aminn...

akak memang suka budak-budak.. dan yg si adib yg ketawa besar itu.. sgt menghiburkan dah makin besar ni...

[ a L i y a ] said...

hehe,gelak n ketawa memang best,buat kite lupe masalah kan,tp mengikut auntie saya,org yg kuat gelak ni badan sehat,hehe,mcm badan aliya,kata maksu ely la.adush,sian,erm,mcm xde prob je asyik gelak kan,best,main ngn budak2 lagi la,hilang semua masalah kan,budak2 kan penyeri

Princess Liyana said...

btol tu kak..mereka memang buat kita happy;)

A t i Q a h said...

aa..ni bukan adik beradik kan kak? muka lain gila. huhu.


urmm..sabar ye kak. ujian tu, ujian...

S h i n o said...

ermm bile dah suke budak2 ni..
tak lama dah tuu..

kalau sekali skala ok lah..Tp kalau bising manjang,panjat cne,panjat cni..gerammm gak hahaha

adakah sy seorang yg garang? :P

[ Eclipse ] said...

ahah dah x lama dah tu XD
seeenyum besh. gelak kuat2 pon besh. gelak banyak2 lagi besh haha

en_me said...

very innocent .. kannns

.fatin nabila. said...

.dh ada ramai anak sedara ea, gewd..
.sy baru sorang..
.well, if ada anak sendiri, everymin, u'll smile, u'll laugh, the bestest medicine lor.. :)

diya said...

budak2 mmg penyeri hidup... :) owh, dan diya sgt suka dgr org gelak. rs mcm puas camne tah. jd kita pun nk tergelak jgk :D