Monday, 3 November 2008

... windu pada PiNKy...


ini KaTiL saya..
nama dier PiNKy..
saya windu giler dekat PiNKy..
PiNKy pun tentu rindu pada tuan dier ni..
maklum la..
dah beberapa hari tidak melayangkan badan diatasnya...
tentu dier kesejukan..
PiNKy juga tentu kebosanan...
takpe ya PiNKy...
malam ini kamu tidak akan sunyi lagik..
malam ini saya akan temankan kamu...
kamu pun sila la nyenyakkan saya hingga ke pagi ya.. huhuhuh

13 comments:

S h i n o said...

waghh pink ...
keciknya katil ni..
klu sy tdo, esok pgi
mesti ade kt atas lantai...

:P

[ a L i y a ] said...

wOw,pinky,erm,ladies colour,hehe...beznya tgk katil..nak ido ugak la....taknak keje...stress,cuti 2 hari xckup,rasa nak g holiday

annaheim said...

eh,akak,bunga atas katil tu sape bagi.?

Princess Liyana said...

huhu..akak,pinky ni rindu.sebab owner dia bz jer..;)

rest ok;)

yana br lpas st paper. lega!;)

[ Eclipse ] said...

comellnya ktil dia.

shino. kalau nad pon sama. tgok2 dah kat lantai pagi tu haha *)

Amiene Rev said...

tetapi, bukankah katil kamu berwarna biru?

lembek kamu yang berwarna pinky

:p

lembek = tilam.

[ a L i y a ] said...

bukan ke akak suke kaler biru?huhuhuhuhu

yonna bebot =) said...

erk?
pink?
alahai.
simple gile katil akak eh :)

filanastasia said...

shino : huhuh.. pink itu comel kan.. kecik ker?? kalau katil besar kena tdo berteman.. sengsorang tak besh.. huhuhu

[ aliya ] : memang sgt besh.. huhuh

annaheim : bunga pemberian along akak.. ni gambo lama.. tp takde yg berubah pun..

filanastasia said...

princess liyana : tu la pasal.. akak pun windu sesangat kat dier.. sampai pg td mcm tak nak bgn g keja.. hahahah

psstt.. bagus la.. teruskan usaha k

[ eclipse ] : tak kan kamu pun mcm shino?? errr.. huhuh.. pinky secomel tuannya jugak.. hahahha

amiene rev : terkadang panggilan yg digunakan tak akan sama ngan fizikal.. huhuh

filanastasia said...

[ aliya ] : biru warna fave.. tp kita perlu jugak tambah warna len dlm kehidupan.. baru ceria.. hihihi

yonna : pink sebab nampak sgt comel.. dan cuba perati.. ada gambo kucing kat bedsheet akak tuh.. huhuhu

psst.. simple is me.. huhuh

sofeya kadeja said...

muat tak kalau fEya nak tido sekali...??? hehe...

filanastasia said...

feya : boleh aje... tapi kalau jatuh bawah nanti,.. jgn marah eh.. huhuhu